چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک؟ معمولا PKD می تواند عوارضی مانند فشار خون بالا، کمر درد، درد پهلو، درد سمت، درد شکم، افزایش در اندازه شکم خود را، عفونت ادراری، خون در ادرار، تکرر ادرار، سنگ کلیه، کیست کبد و غیره و باعث عوارض thses با پیشرفت بیماری کلیوی ظاهر خواهد شد. به هر حال، این حقیقت است که عملکرد کلیه شما آسیب دیده است می باشد. درمان به موقع و موثر ضروری است.

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

از آنجا که مشکلات ژنتیکی فرد قادر به تغییر، درمان بالینی عمدتا از منظر کیست، ترکیب درمان جامع طب چینی و غربی بوده است. طب غربی درمان علامتی است، با توجه به خود را شاخص بالینی موجود برای کنترل، اما تنها می تواند به طور موقت، نه یک درمان را. بنابراین در همان زمان از مصرف دارو غرب، ما باید درمان رادیکال پزشکی یعنی سنتی چینی را، در نظر گرفتن سرکوب درمانی بر روند کیست رشد. یعنی به سلولهای اپیتلیال کیست غیر فعال، را از دست دادن آن از فعالیت ترشحی، مایع کیست می کند ادامه به ترشح، کیست در این مرحله فعلی را متوقف خواهد کرد دیگر رشد. اما کیست تشکیل داده اند، ما همچنین می توانید اجازه دهید آن را همیشه اینجا بمانم. در همان زمان، افزایش نفوذپذیری سطح کیست از گردش خون را از طریق مواد مخدر، به جذب مایع کیست، در نهایت از طریق متابولیسم بدن از بازآموزی در ادرار در شرایط آزمایشگاهی. این یک درمان اساسا کیست معمولا عود نخواهد کرد. با این بیماری به خوبی می رود، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک دارند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشاوره ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/3991.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، چگونه به بهبود عملکرد کلیه در بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: